tiistai 20. joulukuuta 2011

Tired for this shit

Miks kaikki aina kääntyy näin päin, minkä takii mä en voi vaan olla normaali, tai noh pitäis varmaa jonku sit määritellä normaali. Mut minkä takii kaikki mitä mä yritän tehä tuntuu niin vaikeelta? Koska yks ihminen josta mä oikeesti välitän ja tiiän et seki musta, mä jouduin luopuu siit sen takii, et porukat ei tykänny siitä ja siitä et se on samaa sukupuolta mun kans... Mitä ihmettä, tai koska mä oon 14 ja se mua kolme vuotta vanhempi. Mä tiiän et se tulee lukee tän blogimerkinnän ihan varman. Mä vaa haluun et tiiät et oon pahoillani, oikeesti... Mä tekisin kaikkeni ihan varmana sen eteen mut oon liian nuori tykkäämään samaa sukupuolta edustavasta ihmisestä, mitä helvettiä? Saanks kysyy ihan oikeesti! Nyt kaikki tuntuu vaikeemmalta, ku vaa mennyttä sais muutettuu nii en ois lähettäny sille sitä ekaa viestii, mut ehkä, ehkä kaikki muuttuu paremmaks...

1 kommentti: