sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Yeah im smiling..

... but inside im dying.

Whats up bitches, jotenkin kummallisesti ihmiset saa käännettyy kaiken.. Seriously kaiken mun syyks. Mitä mä oon tehny, joo en mä sano etten ois joissain jutuissa syyllinen, mutta kaikki on mun syytä sekö on sit oikein? mä en vaan jaksa enään, ehkä mulla on jtn mielenterveydellisiä ongelmia tai sit vaan oon joku vitunangstiteini, en tiiä. mut tuntuu et kaikki jotka koittaa auttaa, niin levittää sen jälkeen. Ei yks ihminen, mut en mä haluu kertoo mun asioita se tuntuu vaan pahemmalta, koska sit mulle tulee huono omatunto jos valitan jollekkin, ent jos sillekkin tulee paha olo sit? en mä sitä halua...

1 kommentti:

  1. rakas mallu. mä luin tän päivityksen ja järkytyin. mikäli tämä on totta mulla on kaksi mielipidettä, joko sulla on todella paha olo tai sinulla on paha teiniangsti. seurailes nyt tilannetta ja nauti pienistä iloisista asioista. ps. mulla menee hyvin :) kiitos kysymästä

    VastaaPoista