tiistai 6. joulukuuta 2011

Christmas !!

Joulu siis lähenee ja vaikka kaikilla on näit joulupäivityksii ja kertoo mitä haluu jouluks nii mä ny sit päätin tehä tälläsen kans, koska ei ahista niin jtn piristävää tähän väliin !!

Okei siis tänää oli itsenäisyyspäivä ja meil oli himas itsenäisyyspäivä ja samas pikkujoulut oli kaikkee jouluruokaa omnomnom... Tuli tosi joulunen olo ja sit tajusin et siihen onki viel kaua aikaa. Pitäis mennä ostaa lahjoja ja kaikkee jos ois sitä rahaakin mut ei joulu oo lahjoja tai ruokaa varte vaa sitä et ollaan yhessä ja jtn jeesus kakkaa mut se ny ei kuulu mun juttuihi XD ! mut mä ny oon miettiny mitä mä haluun joululahjaks ja niit ei oo paljoo.

1: mä haluun järkkärin, koska mun kamera meni paskaks ja en saa kunnon kuvii, mut muuta tavaraa mä en toivokkaa.

2: mä haluun uusii kavereita ja uusii tuttavii, mä rakastan mun kavereita ja ne riittää mulle mut olishan se ihanaa tutustuu uusii ihmisiin ja nähä sit niitä et ne ei asuis missää maailman toiselpuolel nii olis iha plussaa :)

3: mä toivon myös et riidat mul himas vähentyis mun suurimmat ahistuskohtaukset johtuu riidoist himas ja se ei oo mukavaa todellakaa, koska mä kumminki rakastan mun perhettä mut jos riidat sais lopetettuu nii kaikki ois hyvi <3 4:




xoxo, joulutonttu maria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti