perjantai 2. joulukuuta 2011

Im feeling... Depressed?

Miks ihmiset on nii saatanan pinnallisii, tai siis kun kattoo porukoita mis ihmiset liikkuu nii on nää liisat ja sit on "emot" ja ne "oudot" tyypit, ku nää liisat kattoo emoja aina et voi vittu ku noi on nii kauheit emoi... Tai siis noi on vaan ne ryhmät mihi ulkopuoliset luokittelee koulussakin muut. Miks ikinä siel liisojen seuras ei näy esim näit "outoi" tyyppejä? miks ne ei tutustu toisiinsa voishan se olla et joku liisa oiski kiva sen ulkokuoren sisältä, mist sitä voi koskaan tietää? mut luokitellaan emoks?! mitäs whittua tää ny on? jos mä oon erillainen ku muut ja erotun massasta nii onks se mun vika? eli hei anteeks ku uskallan olla oma itteni, ja puhukaa vaa paskaa en mä jaksa enää välittää.. Se aika ku mä oon teist paskanpuhujist välittäny on jo ohi eli heippa vaa ja puhukaa paskaa :) No mutta maria lähtee nyt syömään ja hampaitten pesulle.

xoxo, maria

1 kommentti: