sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Yo Ho

Musta tuntuu, että kaikilla muilla menee hyvin, vaikkakin tiedän ettei tuo oo totta. Ihmiset löytää toisiaan, rakastuu ja mie oon sitten forever alone :) voin kuvitella tän, neljäkymppinen maria elää viiden pienen koiran ja seittemän kissansa kanssa tuppukylässä, ilman ystäviä. en sanois ettei mulla ole nyt ystäviä, kyllä mulla on ja ihania sellaisia joista en luopuis millään ♥. niin se vain menee, haluaisin laihtua ja olla kaunis ihminen, niin sisältä kuin ulkoakin. ehostaa itteäni, joka päivä mä pelkään sitä että joku ihminen haukkuu mua tai jättää mut pois sen elämästä. rakastan ihmisiä, mutta en itseäni. ja se mun pitäis oppia nyt tän tulevan vuoden aikana, oppia rakastamaan itteäni. en tiiä onnistuuko se, ehkä, ehkä ei. yritän ainakin.

xoxo, maria (tähän pitää keksiä jtn omaperäsempää :3)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti