maanantai 30. tammikuuta 2012

Nameless

Sitä kipua ei enään tunne, kipu on poissa. Ei enään satu, en enään tunne mitään, voin sututtaa itteäni ilman että tunnen fyysistä kipua, henkinen kipu on sitten eriasia. Aiheutan vain muille mielipahaa ja se ei ole oikein. Jos saisin muut olemaan välittämättä musta niin voisin tehdä mitä haluan. En halua, et ne puuttuu mun elämään... Anteeksi




^^ tuon mä raapustin matikantunnilla, enkö olekkin ahkera opiskelia?
Mulla on huono olo, en osaa kertoo siitä kellekkään, siitä on helpompaa kirjoittaa, mutta ei tää angsti vie mua minnekkään. Mä haluaisin osata kirjottaa ilosista asioista, mutta koen sen vaikeana, ajattelin että jos alkaisin tekemään kuvapostauksia kun olisin iloinen, niin mun ei tarvitsis kirjottaa mitään, niin se ei olis tällästä sekavaa, joten kuviakin näkisitte jatkossa :)
Mun koulu menee päin persettä vain sen takia et olen laiska ja en jaksa tehä mtn sen eteen, lupasin ittelleni alkaa panostaa mun mitään en oo tehny, tästä ei tule mitään, joten:

xoxo, maria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti