sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Ja mimmit käy kuumana

tänään mulla on ollut ihan hauska päivä, vaikkei kaikki mennytkään ihan suunnitelmien mukaisesti. Sain Veralta ihanan hupparin ja minikitaran ja laitoin ittelleni tekokynnet, ai että vähän neiti olo? Rakastan kun mun siskot luottaa muhun ja kertoo mulle asioita, mun vanhin isosisko kerto mulle vähän kaikkee tänään, jtn mitä en olis halunnut kuulla myös, mutta :D Järkytyin XD ehkä nuolaisen ennen kuin tipahtaa kun sanon että on ollut hieno päivä, mutta who the hell cares? Tää tunne kun on ilonen, tai semi ilonen on outo...


en ole pitkään aikaan ollut iloinen. Eilinen oli ihana päivä, Heidi♥ ja Vera♥ oli meillä, me pidettiin hauskaa, pervoiluu ja sillei, mutta hieno päivä oli rakastan noita molempia niin paljon. ootte ihania älkää ikinä unohtako sitä!! Kiitos eilisestä oli ihanaa ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti